tisdag 2 juni 2009

Världelös

Ja, det är jag... iaf när det handlar om uppdatering av bloggen, men that's me!

Här händer inte allt för mycket iaf, var till härnösand igår och avslutade kursen, gött som fan å bli av med den, och att få sommarlov såklart! För sommarlov är just vad det blir, jag tog inte jobbet jag blev erbjuden, ska vikkariera så mycket jag kan istället.... Men konstigt är det ändå, om jag var en arbetsgivare och behövde personal inför sommaren, så ringer någon och vill jobba, antingen 50% hela sommaren eller 100% 4 veckor, då skulle jag nog försöka lösa det istället för att säga "100% hela sommaren eller inget"... Men men, det är ju jag det, dom kan väl få sitta där med handen i brevlådan utan personal i sommar då istället, jag ska ha semeeester! :)

Eh... vi hörs!

Inga kommentarer: