måndag 22 juni 2009

Måndag måndag måndag, dessa eviga måndagar....
Idag skiner solen, tjoho :)
Midsommar flöt på mycket bra, aftonen har jag ju redan berättat om och lördagen blev mycket lyckad den med, massa tårta, fina presenter och fest med fantastiska människor på kvällen *gillar*
Vad har dagen att erbjuda då?
Jo, pappa ringde nyss och verkade rätt nervös, han ska sjunga på Tommys begravning på torsdag och ville att jag skulle följa med till kyrkan och godkänna hans insats, då han inte litar på att mama och Gittan säger till om det låter skit :) Så kl. 13.30 ska jag dit...
Sen ska jag till moster och färga håret och fixa naglarna på henne så att hon blir fin, och ev. tänkte jag hinn apå Sandra när hon tatuerar sej idag med, men jag vet inte hur länge hon blir kvar, tittar in en sväng innan hårfrissningen få se....
Jag är förövrigt sjuuuukt sugen på att tatuera mej igen, framförallt vill jag bli av med roshelvetet jag har på skuldran, en riktig 80-tals-raggar-tatuering som måste täckas över eller ev. byggas ut... egentligen skulle jag vilja ha den kvar och bygga på den eftersom den faktiskt har en viss betydelse (morfar) men om det inte är möjligt att genoföra med ett lyckat resultat tatuerar jag över den, jag kommer ju minnas honom ändå...

Ah, sen har jag inga fler planer för dagen, Christopher har åkt och jobbat (på semestern) och kommer inte hem förens imorgon så jag får väl helt enkelt rå om mej själv ikväll...

Ha D!

Inga kommentarer: