tisdag 14 september 2010

Elefanten här...

Igår var vi på MVC, det var dags för mätning och vägning... Och jag är tydligen enorm! Man får tydligen en kurva som ska visa nåt (antar att det är hur fet man är) och där ligger jag och slickar överkanten, Såklart! Fan, jag som tyckt att jag varit ganska okej gravid och alla kommentarer ang. magen har jag snäst bort... Men nu står det klart, jag kommer sitta här stor som ett hus i jul och trycka i mej metervis med prinskorvar doppade i ris a la malta. Sen kommer jag att föda en jättepojk med utåtstående öron ett par minuter i tolv på nyårsnatten, fortsätta vara fet och bli lämnad för en yngre och smalare förmåga. Jag kommer bli deprimerad, tröstäta munkar och sluta som en 200-kilos koloss fängslad i min egen kropp... Där kommer jag att ligga i sängen och rutna och tycka sjukt synd om mej själv... I övrigt gick mvc-besöket kanoners!

2 kommentarer:

Elin sa...

Icke, då kommer jag och sparkar din feta röv ur sängen så kan vi två feta rövar gå ut och gå tillsammans... så det så... Dessutom var du inte ett dugg enorm, så det så...

Anonym sa...

Du går en lysande framtid till mötes.. men enorm ? näää,, sexigt med såna magar,,,