onsdag 29 september 2010

Trevligt igen...

Peppar peppar så mår jag riktigt bra just nu... Efter att vi hade en "bakisdag" i söndags mår jag riktigt bra, kanske var det vad kroppen saknade(?) Jag sover mer eller mindre hela nätterna (toabesöken är ju till min fördel oxå så dom står jag ut med), akrobaten tycks ha träningsvärk eller nåt för det är lugna gatan i magen och t.o.m. halsbrännan känns bättre! :O Antagligen är det för bra för att vara sant så jag åker väl på en käftsmäll vilken dag som helst, men tills dess tänker jag njuta och vara trevlig! :)

Har inte så mycket mer att skriva, life is goood :) Magen känns nästan smidig den med, och idag var det en som sa till mej att jag hade en fin "lillmage" :) Antagligen trodde hon att jag var längre gången än jag är, men det skiter jag i :)

4 kommentarer:

A-K sa...

MEEER lillmage åt folkeet!! Dvs, ge mig meeer bilder!!! =)

Liv sa...

Instämmer med föregående talare. Mera mage åt vännerna långtbortistan!

madde sa...

Jag vill oxå ha mer bilder!!!! vill gärna påpeka oxå att ja förmodligen är en av dom ( i sverige iaf) som bor läääängst bort så de är mest synd om mej som följer gravvet via nätet och bara får förlita mej på vad palmen säger till marcus (vilket är inget alls när ja tänker efter) så.... bilder wanted. i mängder. profiler, framifrån, bakifrån.. eller, kanske inte just bakifrån men endå ;) shoot. kraaaaamizzz

tvärsövergatan sa...

Härifrån är det nästan live show med magen *l*