tisdag 7 september 2010

V 24 idag

Vecka 24, 118 dagar kvar tills HAN beräknas vara här :) Jag vet nämligen att det är en han nu...

I helgen var det 30-årsfest för Christopher och trots att jag hade förberett mycket och planerat så väl jag kunde blev det ganska tungt under kvällen, mycket spring och en hel del lyft så runt 23 gick luften ur mej och jag blev sittande på en stol. Festen blev väldigt lyckad och alla, ALLA var rejält packade, men på ett bra sätt.
Dock är det väldigt jobbigt att vara nykter i ett sådant sällskap, lägg till en graviditet så har du ett helvete ;) Men jag är glad att alla var nöjda och inga större katastrofer hände :)

I söndags var min kropp död, DÖD. Jag kunde knappt gå för jag hae så ont ihöfterna och nedåt och på kvällen kom det en liten blödning. Blödningen ledde till att vi fick åka in på akuten och jag blev inlagd över natten. Men dom hittade inget fel så vi bestämde att det nog berodde på stress och jag fick åka hem igår morse. Men innan jag åkte hem gjorde de ett ultaljud för att se att allt var bra och gissa vad jag fick se... Ett stycke snopp :) Hihi, jag var så nyfiken så när könet kom på tal kunde jag inte hålla mej så läkarn visade "paketet". När Christopher kom och hämtade mej visade jag honom bilden, men det var ju inget nytt för honom, han såg ju snoppen för flera veckor sen ;)

Idag är jag hemma, och har redan galet tråkigt, så idag Dino, idag kommer det nog en magbild... Men först ska jag äta något och klä på mej :)

2 kommentarer:

Åsa sa...

Yey! Jag som precis tänkte be om en bild på magen ;)

Paulina sa...

Mmm, jag ska fortfarande bara klä på mej och äta... Soffan håller fast mej så jag har inte kommit igång än ;)