tisdag 7 september 2010

Party i magen...

Det är fest i magen på mej, rave verkar det som...
Känns jäkligt knepigt vill jag lova, en pyttemänniska lever om i min mage. Han bor där och verkar ju trivas ganska bra oxå, sover lite, dricker lite, dansar lite... Verkar vara lik pappsen ;)

Jag har sjuuukt tråkigt... Är ju sjukskriven och hemma från jobbet och beordrad att vila, men jag känner inte för att vila, det är superfint väder och jag känner för att göra nåt ute, men inte själv... Kanske jag ska ta och baka, fast nä, vi håller på att bli tjockisar så baka är dumt.
Fick precis ett mail om att jag vunnit en träningskortlek för gravida föresten. Förhoppningsvis finns det vettiga övningar som hjälper mot foglossning där oxå, och lite annat så kanske man hinner få upp lite styrka innan förlossningen. Jag var ju faktiskt ganska duktig med träningen innan jag blev gravid, vore faktiskt skönt att inte säcka ihop helt...

Ne, jag ska nog ta mej en prommis på affärn och handla nu iaf, det får väl ta den tid det tar helt enkelt... jag har ju 3 timmar på mej innan Christopher kommer :)

1 kommentar:

Elin sa...

Skicka ett pip eller ring om du vill ha besök eller vill ta en fika eller nåt, eller varför inte besöka huset som numera existerar :P...