torsdag 9 september 2010

Men åååååååååååååååååå.........

Är hemma idag med, och imorgon... Sjuuukt tråkigt! Igår var jag in till stan och fikade med Elin en sväng, men då kom blödningen tillbaka så då bestämde jag att jag nog ska vila ett par dagar till. Det Jävliga är ju att jag inte ens känner mej lite hängig, jag är pigg som en mört! Och galet uttråkad. Nu är ju vädret dessutom piss så nu kan jag inte ens låtsat att jag vill dra till skogs och leta svamp!

Ska städa lite och koka färdigt kålsoppan idag iaf, sen ska jag nog åka upp till mammsen en sväng oxå. Mamma har varit i Sthlm sen i lördags, och då glömmer man lixom bort hur irriterande hon kan vara, så jag känner att jag nog behöver åka upp och påminnas :)

Imorse när jag vaknade hoppade hela magen på mej, det verkar vara en riktig vilde Han den där där inne. Men mest nattetid, då är det ett jäkla liv, på dagarna är han väldigt lugn och beskedlig... Frågan är om det verkligen är så man vill ha det, är det så att man kan tyda någon form av dygnsrytm redan nu tro? Hmm...

Hörs!

Inga kommentarer: