fredag 10 september 2010

Vardagslyx...

Åh, jag känner för att unna mej något!
* Gå till frissan är alltid skönt, men jag vill ha någon cm till på längden innan dess...
* Massage är jag verkligen i behova av, men det är tydligen känsligt när man är på tjocken...
* Ansiktsbehandling är jag verkligen i behov av, men när man ringer salongerna är det flera veckors kö, jag behöver ju pysslas om idag!

I helgen är det marknad, och jag har kokoat kålsoppa *husmor*. Ska bli lite småkul att åka in och kika, som man alltid inbillar sej sen kommer man in och inser att detär waaaay för mycket folk på för liten yta och att alla säljer samma saker... Men en langos ska jag nog ha i mej innan helgen är över iaf :)
I övrigt tror och hoppas jag att det blir en lugn helg, ikväll ska vi äta kräftor, imorgon har vi inga planer och på söndag ska Christopher fixa värmesystemet (!)

Eh, jag tror jag går och lägger mej igen... Hej!

1 kommentar:

Elin sa...

Dan Marsh (eller vad han heter) i näsviken har en massagebänk för gravida där du får ha magen i ett hål :P Tror att det mest är känsligt på slutet efter v. 33 eller nåt sånt då det kan sättas igång eller vad det var. Kan kanske vara värt att kolla?