torsdag 19 juli 2012

Det ultimata testet!

Igår gjorde jag det! Första gången i mitt liv! Det var inte så tråkigt som alla fått det att verka, utan snarare rogivande och behagligt. Visserligen var första halvan tung eftersom jag hade Olle på axlarna med sen gick det bra! Självklart är det gräsklippning jag pratar om. Jag klippte min första gräsmatta igår :D Jag ska erkänna att jag har nyst en del och även snytit (snutit? vad tusan heter det?) mej några gånger men det är inte värre än när jag gick förbi en nyklippt gräsmatta förr. Så sprutan är fortfarande fantastisk! :)

Idag blir det en dag på stranden, IGEN! Vi var där igår oxå- är det så att vi får en liten släng av sommar ändå?

2 kommentarer:

Malin sa...

Det där med att det inte var så farligt att klippa gräset, det går över! Jag lovar :)

madde sa...

Lever du???? du har inte bloggat på skitlänge och dina inlägg på fb blir man inte heller klok på..... ska jag bli tvungen att ringa IRL?????? ;P