måndag 2 juli 2012

Pirr i kroppen

Jag har sedan ett par dagar haft ett underligt pirr i kroppen... Och jag kan inte bestämma mej om jag tycker om det eller ej. Det är inget kärlekspirr, inget obehagspirr utan mest ett pirr på nåt vis. Kanske har jag varit ledig för länge nu så att det är ett rastlöst pirr? Fast jag tycker nog att vi hållt igång bra om dagarna och jag har mycket kvar på min to do-lista. Well, det återstår väl att se vad pirret mynnar ut i...

På onsdagkväll åker vi till Töllsjö (Madde och Macke) och det ser jag fram emot så sjukt mycket! Vi har inget planerat direkt heller, jag vill såklart på Gekås (ullared) Christopher vill gå på Borås djurpark, jag tror nog att det blir Christophers vilja som kommer att gå igenom :) Men det har jag inget emot, och jag tror knappast Olle har något emot det :)

Helt galet vilket kliv Olle tagit senaste veckorna! Det bubblar ord ur honom, han härmar allt och ska vara med hela tiden, han äter nästan helt själv och han är såååå gosig! Igår kväll när vi gick i säng pratade han t.o.m. i sömnen "tatt, tatt" "tatt"- vad han nu tackade för ;)

Imorgon har vi inga planer mer än att farmor skulle komma förbi på förmiddagen. Christopher har ju semester nu så jag är lite i chock över att jag behöver bolla mina planer med honom. Idag råkade jag planera upp hela dagen utan att ta med honom i planerna så han kände sej nog lite åsidosatt är jag rädd. Jag gnäller när han aldrig kan hitta på saker med oss och när han kan göra det räknar jag bort honom, de är inte lätt att få mej nöjd ;)

Nä, nu ska naglarna snyggas till *egotid*

Inga kommentarer: