söndag 15 juli 2012

Puh! Camping var det!

Igår tog vi tattarvagnen och drog ut på Hölick för "Rock vid havet" Och nog rockade det allt, så pass att jag fortfarande inte kan dricka ett glas vatten utan att det hoppr ur näven på mej! Vi gick all in hela vägen om man säger så. Vi satte upp förtältet vilket hela campingen tycktes uppskatta då folk kom fram och gav Christopher en klapp på axeln under hela kvällen och tackade för uppvisningen ;) En och annan uppvisning bjöd tydligen även jag på men vissa luckor vill man ju inte öppna så dom får vara stängda. Det var mycket folk och en del överraskningar, på gott och ont. Men en mycket trevlig kväll måste jag säga, och inte sov man så illa i husvagnen heller, inte efter ett par öl ;) (Jo, de är sant, vittnen säger sej ha sett mej halsa ÖL i tälten så ni som inte tror att jag dricker öl får tydligen ändra uppfattning- liksom mej) Eh, men Fia- Jag har ett stark och mycket obehagligt minne av att stackars "päran" fick en galen bloggmorsa på halsen efter att jag grabbat tag i honom lite för snabbt för att hälsa innan jag kom ihåg att jag inte alls känner honom och han troligen inte har en aning om vem jag är... Du kan väl typ säga nåt snällt till honom från mej ;) Ajaj, nej, nu stänger jag igen lucköppningen och gräver ner mej i soffan istället.

Inga kommentarer: