tisdag 17 juli 2012

Tjohooooo!

Sol sol sol soool! En solig dag!!
Vi började med en sovmorgon till kl 8.00 Tjoho, redan där! Sen kom Olle och kröp upp brevid mej i soffan vid 10.20 och somnade till kl 12! Och jag som ändå var tvungen att sitta kvar somnade jag med, Tjoho igen! :)
Efter luch åke vi till borgarparken och mötte upp Gittan och Moa. Där lektes det ett par timmar och sen förflyttade jag och Olle oss till Maria, Jonas och Hannes dit även Kajsa och Irma kom, Tjoho! Barnen badade och lekte, och Olle kissade in revir både i rutchkanan och på Hannes Bobby-car! Den där Olle blir nog snart portad på 36:an så som han beter sej när han är där ;)
Därefter åkte jag och Olle och käkade "middag" på donken, Olles såg lite för proffsig ut när han käka burgare och dippade strips, ska nog ta ett snack med pappan ang. det...
Efter Donken åkte vi till min kusin Linda för att planera inför kommande kusinträff och vid 18.15 kom vi hem. En lång men mycket skojjig dag har vi haft och vi hoppas på sol imorgon oxå så vi kanske kan masa oss upp på mon för årets första strandhäng, känns ju som att det är dags när vi passerat mitten av juli faktiskt!

Nu blir det allsång och sen ska nog jag gå i säng, solen tar på krafterna ;)

Inga kommentarer: