torsdag 3 oktober 2013

Har du tid?

Hoppas det, för här kommer en bildbomb! :)
Min brorson Nils spelar och sjunger tillsammans med sin syster Nora "Utan dina andetag"

Världens bästa pappa sjunger "I loved her first"


Här är jag busig och lägger ut en bild på Stor-Olle (svärfar) och Riitha- underbara människor!

Påväg ner till kyrkan, en del nerver vill jag lova...

Barnen gick in först, japp- Olle ger gästerna fingret ;)

Sen gick vi in, jösses, jag fattar inte att vi lyckades ta oss fram

Fantastiska Åsa och Liv spelade och sjöng "Om du tvekar"

Buketten


KYSSEN! ;)

När pappa sjöng...


Ingrid fick håret tvättat


Myror i brallan-Olle


Utgång till ledmotivet i Ronja spelat på orgel

Först ut ur kyrkan!


Det var en hel del ris innanför klänningen vill jag lova




Alla gäster














Jodå, jag sa åt honom att ta svarta strumpor men han lyssnade som vanligt inte! ;)

Tillsammans är vi oslagbara!


Eftersom han aldrig gick ner på knä så fakeade vi det i efterskott ;)

Åkte Cadillac hela dagen :)

Lägg till bildtext




Älskar att vi tog bilder vis järnbruket, blir en härlig kontrast tycker jag :) Ruffigt-romantiskt ;)
Från festen har jag dock inga bilder än, men det kanske kommer :)
 
Fotografen heter: Richard Schreiner (www.disimago.se)

1 kommentar:

Liv sa...

Fina bilder! Det var ju också en väldigt fin dag. :)