måndag 14 oktober 2013

Tagga tagga TAGGA!

Okej, det är måndag, en jäkla skitdag att börja sitt "nya liv" på, men nu blir det så. Kl 14 idag ska jag träffa "min" PT och det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot det. Kommer han att väga mej? Mäta den hiskliga fet%en? Mäta mej? Eller kommer han att snällt klappa mej på axeln och visa mej vad en hantel är och hur man får igång roddmaskinen? Jag hoppas på ett mellanting, en genomgång av gymmet och en rejäl spark i arslet och ett "Det är faktiskt inte heeelt omöjligt".
Är även inne på mitt sista cigarettpaket så nedräkningen har börjat... (köpte en limpa när vi var på kryssningen så därför har jag inte slutat än, man kan ju inte kasta cigg!).
Maten kan jag inte bestämma mej för hur jag ska göra med än... 5:2 låter egentligen lockande eftersom jag egentligen hellre låter bli att äta om jag inte får svulla ;) Men jag tror nog inte på det i långa loppet. Jag räknade ju kalorier efter Olle och det funkade så egentligen vore det korkat att göra något annat. Jag hoppas att det kommer att komma av sej själv när jag kommer igång med träningen.

Imorgon blir det en heldag i gävle, sjukt otaggad för det vill jag lova- men det är vad det är.

Inga kommentarer: