måndag 14 oktober 2013

Joråsatt!

Det gick bra md PTn även om jag var livrädd innan vi väl kom igång. Däremot avrådde han mej från att haka upp mej på att gymma, "väldigt få personer lyckas i gymmet" tydligen. Och löpningen tyckte han att jag kunde låt ligga kvar på hyllan "Sånt förstör mest knän"... Så han tipsade om tre övningar som jag ska göra i tabata-stil (20 sek övning, 10 sek vila x8) som ska shape'a och förbättra kondisen. Tre övningar tabata-stil tar under 12 minuter och ger snabba resultat tydligen, let's hope! :) Ena övningen behöver jag hantlar till, de andra två använder jag bara kroppen i vilket gör att jag åtminstone kan göra två av dom hemma om jag inte skulle ha barnvakt och ta mej iväg på gymmet(fast jag ska försöka att ta mej den tiden så ofta som möjligt). Utöver detta ska jag försöka få till 3 gruppass/vecka också. Om 4 veckor ska vi ses igen så nu måste jag ha resultat att visa ;) Han var iaf en störtskön kille och inte alls sådär läskig som jag föreställde mej. :)
Rökte min sista cigg kl 15 idag och så är det med den saken!
Nu är jag sjukt gottasugen, men sörplar vatten istället och tänker försöka komma i säng så snart jag kan. När jag kollar på tv i sängen är suget långt ifrån lika stark som när jag ligger i soffan, så hejdå soffa! ;)

Inga kommentarer: