onsdag 9 oktober 2013

Okej! Håll i er!

Nu jäklar!!! Idag har jag gjort slag i saken och bestämt mej för att det får bli Hudikgym som ska bli mitt andra hem ett tag framöver. Egentligen är jag lite skraj för just Hudikgym då jag har en bild av att alla som tränar där är sjukt snygga och vältränade redan. Men utbudet och priset r bäst där och tanken är ju att jag så småningom ska bli "en av dom". Har även bokat in en tid med PT på måndag och beställde då pluspaketet med extra sparkar i arslet!

Visst, jag kom i brudklänningen, men det var fan inte med stolthet jag pressade ner mej i den minimala hudfärgade gördeln!

Nästa stora steg är så stort att jag knappt vågar skriva om det, men ni vet ju hur det är- Finns det inte på nätet så finns det inte, så här kommer nästa steg. Jag SKA bli rökfri! Sorry Madde! Och sorry alla som jag då och då ringer till, det är slut med det nu eftersom jag inte vet hur man gör när man pratar i telefon utan att röka längre. Vi får ses IRL istället.
Det är fan helt sjukt att jag röker! Jag har personer väldigt nära som sitter med Kol, astma och annat skit ändå skuttar jag ut och "tänder på" så fort tillfälle ges. Det är slut med det nu! Eller inte precis just nu, jag har några godingar som måste rökas upp först (Illa! Jag vet!) Och jag kan inte svära på att det kommer att funka direkt heller, men målet är att det ska ske fort! Om jag kommer igång med träningen och kosten så inbillar jag mej att det blir lättare att motivera mej också, kanske blir det tvärtom att man inte kan göra sej av med alla laster på en gång, men som sagt, jag tror, jag vill och jag ska! Dessutom behöver jag cigarettpengarna för att finansiera träningen...

Det jävligaste var igår när Olle kom in i köket med en pinne i munnen och sa "Titta mamma, jag jööökej!" INTE OKEJ!

Jävlar i min låda vad taggad jag är!

Nu kör vi!!

Inga kommentarer: