tisdag 24 februari 2009

Bröllopsplaner

Så Vickan har förlovat sig, gulligt värre, men vaffan måste Sverige stanna upp av den anledningen? Har bara basutbudet på kanaler här och det är Vickan för hela slanten överallt?!

Undra om Iggesund kommer att stanna upp när min dag kommer?
Det är väl egentligen inget att fundera över eftersom min dag aldrig kommer att komma eftersom Christopher inte förstår vitsen med att gifta sig, då förklarade jag för honom om alla juridiska fördelar eftersom han borde tycka det är vettigt, och jo, det förstod han ju, men då kom han på att det är dyrt att gifta sig, men det förklarade jag snällt att det inte alls behöver bli, (släppte tanken om ett sagobröllop och såg en liten cermoni ute i det fria)... och då kom han på den brilianta iden att man kan ju bara rusa upp på komun eller vart det nu är och skriva papper så är det ju klart, billigt och juridiskt smart!
Men då gav jag upp, då kan det lika gärna va för min del, jag skiter i det juridiska, jag vill ha en dag som bara handlar om mej och då jag är finare än någonsin! Det där snacket om att det är bådas dag, det är skitsnack!
Jag antar att jag får leva mitt liv i synd, man kan ju inte få allt (?)

Inga kommentarer: