tisdag 21 maj 2013

Eh... Okej... Öööö...

Här skyndar man sej att läsa in No och Teknik eftersom jag trott att jag bara är behörig att undervisa i matematik. Så får man hem både förkollärarlegitiomation och  lärarlegitimation legitimation med behörig att undervisa i:
Beslut 2013-05-20 om behörighet enligt examen:


Förskoleklassen

Fritidshemmet

Grundskolan..................... Biologi........................................... åk 1- 6

Grundskolan..................... Matematik..................................... åk 1- 6

Grundskolan..................... Samhällskunskap......................... åk 1- 6

Grundskolan..................... Svenska......................................... åk 1- 6

Grundskolan..................... Svenska som andraspråk............ åk 1- 3   Snopet är bara förnamnet och plötsligt känns det som att jag vill göra om lönesamtalet jag var på i förmiddags. Svenska som andra språk liksom, hur tänkte dom där? Biologin kan jag förstå iom utomhuspedagogiken men resten är en gåta. Nåväl, med alla NO-ämnen och teknik som ska läggas till lär jag ju bli ganska attraktiv ;)

Inga kommentarer: