onsdag 8 maj 2013

Lite krydda i vardagen

Som om skriket inte räckte har vi nu fått svamp både jag och Ingrid. Hon verkar inte lida av det, men det gör jag. Bröstvårtorna smärtar och det gör galet ont att amma. Lufta lufta lufta säger BVC, dripp dropp dripp dropp säger jag. Om jag ska lufta måste jag sitta med två koppar under brösten eftersom det rinner mjölk, inte så charmigt... Dessutom har Ingrids tillväxt stannat av så jag har fått order om att amma oftare.
Bjuder på en "bröstbild" mest för att visa på hur ojämna dom är när ena är nyammat. Bilden visar dock inte hur sjukt det faktiskt ser ut men nog syns det väl att det högra (från skärmen sett) är betydligt fylligare och det vänstra är en tom påse... Man är verkligen på topp nu ;)

Ska skriva rapport nu...

1 kommentar:

madde den mogna sa...

Fan, de är ju underbart, du ser ut som en sån där före och efter reklam för livsfarlig salva som man kan smörja bröna med och så växer dom!!! före och efter, fast på samma bild! du kanske kan starta en ny trend???? see u nästa vecka. ps, jag har ett nytt favoritord, waddup, coolt va? ;)