onsdag 29 maj 2013

Okej, NU kör vi! (Eller ja...jag)

Nya tag, kurs två dagar +0.5 kilo från start. Men nu jävlar, nu skiner solen och det är svårt att komma på undanflykter. 60 minuters promenad med Ingrid nyss, med stopp för plock av liljekonvaljer och lämning av dom i lunden. Mammas älsklingsblommor :)
Imorgon ska jag på efterkontroll och hoppas på klartecken till att köra igång med träning ordentligt. Jag är fan sugen att testa springa. Finns ju massa tips och "program" att följa för att bli en jäkel på att springa och det måste ju vara roligare än att gå eftersom det är skittråkigt. Någon som vill börja springa med mej? Ha då med i beräkningarna att det var 15 år sen jag sprang sist och sen dess har jag mest rökt och jäst i soffan då jag inte varit gravid och sånt (och det blir man fan inte heller fit av). :)

Inga kommentarer: