söndag 12 maj 2013

Tihi...

Jag har blivit världens bridezilla... En bridezilla i bebisbubbla, som ni förstår är jag inge spännande sällskap just nu. I den här farten så kommer jag antagligen ha allt färdigt innan midsommar ;)
Det säkert finns dom som läser bloggen och inte vill ha för mycket info. utan vill ha allt "nytt" på bröllopet så kommer jag att ha "Tihi" som rubrik på allt som har med det att göra så att ni helt enkelt kan låta bli att läsa. SLUTA LÄS NU I SÅ FALL.
Eftersom det är den 21/9 så kommer allt att gå i höst-tema. Jag älskar höstens färger och dekoreringen finns gratis utanför dörren. Jag tänker torkade färglada löv, kastanjer, kottar, äpplen... Orange, gult, rött, guld. Varma härliga färger, precis i min smak :)
Min kära bror och hans fru Maggan kommer att vara värdpar, något jag är helt säker på att dom kommer att göra suveränt! Gästlistan är så gott som färdig, men OJ vad det är svårt. Vi vill ha ett litet och enkelt bröllop och om alla kommer blir vi drygt 70 personer, det blir så när vi båda har stora familjer. Men det är ju väldigt svårt att dra gränsen, hur man än gör riskerar man att trampa någon på tårna. Sen har jag ju Christopher som tror att han går på dagis och måste bjuda hela avdelningen om han bjuder någon från jobbet. Som tur är så har han inget att säga till om utan jag har sagt att han får säga till de som inte blir bjudna att dom kan be deras mamma ringa mej så förklarar jag läget ;) Om vi ska ha ett bröllop med de närmsta så får man vara ganska hård, men budgeten hjälper mej att säga stopp :)

Nu får vi besök... Återkommer...

Inga kommentarer: