lördag 25 maj 2013

Kissa i duschen och tappa 1-2 kilo i veckan!

Nya studeier visar att kvinnor (främst) som kissar i duschen rasar rekordsnabbt i vikt! Att klä av och på sej kläderna ofta och att lätta på trycket stående i rinnande vatte frigör ämnen som ökar förbränningen speciellt runt mage och lår.

NOT! Men skulle det stå i aftonbladet skulle det vara spännande att se hur många som provade nya kiss-metoden...
Det går åt helvete med min bantning, behöver jag säga det? Jag saknar helt självdiciplin och häller i mej saft och trycker godsaker mest hela dagarna. Då och då snubblar jag över någon mirakelkur när jag sitter och slösurfar och kan inte låtabli att fascineras av alla bantningsmetoder det finns. Och gudarna ska veta att jag provat en del, men jag vet ju att det enda som funkar för min del är att helt enkelt äta med måtta och träna. Dessvärre säger hjärnan och kroppen olika saker just nu. Tiden rinner iväg och jag får panik när jag tänker på att köpa klänning om några veckor...

Men så är det, jag älskar livet och soliga dagar och njuter för fullt! :)

Inga kommentarer: