lördag 11 maj 2013

Vikten

Det bästa med att Ingrid numera äter ersättning, bortsett från all frihet det ger mej och att hon är nöjd är att jag nu kan ta tag i mina överflödskilon. Och det ska jag ta tag i på måndag, av alla dagar blev det en måndag ;) Ikväll ska jag trycka i mej gotta och läsk, sen är det slut. Klänningen ska sys upp i början av augusti av fantastiskt snälla Madde. Den vikt jag har då är den vikt som gäller, jag får varken gå upp eller ner ett kilo efter det fick jag order om igår. Det ger mej ca 2½ månad att bli av med 10 kilo. Ett kilo i veckan måste jag tappa, men det ska väl gå? Det är en jävlig tid att banta på bara, sommar, grillning och numera även vin kan sätta käppar i hjulen, men jag har ju en jäkla morot iaf :)
Så, vart tränar "alla" nu för tiden? Vore kul med sällskap och sporring! På måndag, en helg av njutning först :)

Inga kommentarer: