onsdag 22 juni 2011

En suck av lättnad...

Nojjade loss ordentligt här imorse vilket resulterade i att jag nervös som ett vrak kissade på en sticka, en sticka som visade: Ingenteing, INGENTING, I.N.G.E.N.T.I.N.G! sist jag kissade så blev jag överlycklig att den visade att jag var gravid, men frågan är om jag inte blev lite gladera idag när den visade att jag INTE var det ;) Älskar Olle,  men både han och jag är glada för att han ska få förbli ensambarn ett tag till :)

Vi tog sovmorgon imorse, en välbehövlig sådan och efter lunchen ska vi åka in till stan och handla inför midsommar. Jag ska köpa mej en flaska bubbel för att fira, både midsommar och det negativa testet ;)
Ska även leta vidare efter en fin klänning att ha på mej, men något säger mej att det inte kommit in något nytt sen igår :/ De flesta klänningar jag har är ju sedan förra sommaren och eftersom jag blev stor ganska fort så är dom anpassade för att framhäva magen och det är ju det absolut sista jag vill i år.

Ha en bra dag!!

2 kommentarer:

Liv sa...

Jag förstår din lättnad. Men jag hade inte tyckt att det hade vart alldeles för jobbigt om du fick en liten Olle-kopia. :) Men så är ju inte jag småbarnsmamma heller.

Elin sa...

Indra är ju äldre än Olle men till och med jag känner att jag inte vill ha en till nu, inte ens snart...

Tack så mycket, det känns grymt, ett lyckorus som är svårt att beskriva på nå vis. Lite stolthet sådär ;)

Kör plankan en gång varje kväll, det brukar räcka för att stärka upp magen och ryggen tillräckligt och magen återgår så småningom även fast du inte tränar, det tar bara lite längre tid (fast det kan ju ta tid även fast man tränar). Min är plattare nu än innan, lika platt som den var för typ 7 år sen innan jag gick upp sådär förbannat i vikt.