söndag 26 juni 2011

integritet och personlig area...

När jag var gravid hatade jag när folk attakerade min mage som om den vore till allmänt förfogande... Nu retar jag mej på främlingar som attakerar Olle! Tro mej, INGEN är stoltare än jag men det retar mej när man inte kan gå in i en affär utan att nån "dam" står och klämmer Olle på låren och ännu värre när dom gosar med honom i vagnen! Han måste väl oxå få lite space och eget utrymme? Helt okej att dom kommer fram och småpratar lite när han är på humör (vilket är som oftast) men håll händerna i styr kvinnor!

Midsommarn har varit kanoners, midsommarafton brakade jag ihop av en allergichock då nån idiot valt att slå gräs dagen till ära men det tog jag igen igår ;) Nästa år hoppas vi på kanonväder oxå för då kan ju Olle vara med på ett annat sätt, myyys!

Tanden blir tydligare för var dag och peppar peppar så har vi inte haft några gnällbesvär än, han är lika nöjd som alltid :)

Ne, nu är det dags för ett storkok igen- söndagar får nog bli "storkoksdagar" för oss :)

Inga kommentarer: