fredag 10 juni 2011

Sjukling

Igår kände jag mej hängig hela dagen, antog att det berodde på att jag varit upp med Olle två nätter i rad pga. hostan. Jag är ju så bortskämd att nattliga bestyr inte exieterar i vanliga fall, så ett avbrott i sömnen på natten gör mej galen av trötthet.
När Christopher kom hem från jobbet igår åt vi middag och sen gick jag och tog en tupplur vid 17-tiden, vaknade igen 20.30 gick upp en sväng,tog tempen (38 grader) och gick och la mej igen vid 21. Vaknade imorse 7.30, gav Olle flaskan och somnade om-till 10.30!!
Christopher är pappaledig idag som tur är så han och Olle har dragit iväg på äventyr och lämnat mej hemma, och jag känner mej såååå utanför! Jag är fortfarande trött som ett as, men febern är borta och med nässpray klarar jag att hålla snuvan i schack men jag fick ändå inte följa med... Antar att det är klokt egentligen, men jag hade ju sett fram emot en heldag som familj, och Olle gör säkert en miljon supercharmiga saker som jag kommer att missa... Ska nog slänga omkull mej och kolla på en film nu.

Fint väder är det oxå.

Inga kommentarer: