tisdag 21 juni 2011

Skum i kroppen...

Gah! Det är nästan så att jag börjar tvivla på den superdupersäkra spiralen, jag har börjat få ont i häfterna om nätterna (väldigt likt foglossning), känner obalans i kroppen (antagligen beror det på kryssningen) och jag äter konstant! Men det går ju faktiskt inte, Ah! Precis i denna stund kom jag på att spiralen kanske trillat ut?! Kan den det? Borde inte det kännas??! Hjälp! Nu känner jag att jag nog får panik! Shit, lite halsbränna och jag kastar mej iväg på apoteket! Fast helt ärligt, det kan ju inte vara möjligt, hormonspiralen är ju bombsäker... Så är det bara, det är något annat som spökar helt enkelt! *bestämmer*

Igår fyllde jag år och jag fick massa måbra-presentkort både hos frissan och hos hudcirkeln, GILLAR! Faran med att gå till frissan just nu är att jag är så sugen på att klippa av mej håret (Läskig notering: så var det när jag var gravid oxå) men nu när jag kämpat så länge för att spara ut är det ju faktiskt dummt att klippa bort allt. Men det är svårt med långa frisyrer tycker jag, det är ju mest bara-långt... På hudcirkeln tänker jag ta mej en guldstund, 90 minuters ompyssling känns sjukt lockande! :) Fick även presentkort på H&M av pappa, vill så gärna ha en fin långklänning men självklart fanna det ingen som lockade, jag kanske måste åka upp till Sundsvall ;)

Ne, nu ska jag glo på någon världelös film och försöka somna i tid...

Inga kommentarer: