onsdag 8 augusti 2012

Att hålla vikten nere...

gick väldigt bra till en början. Jag fixade tom en vecka all inclusive i turkiet utan att gå upp... Det jag däremot inte fixade var att ha semester tillsammans med Christopher! Han gick på semester v. 27 och sen dess har det barkat åt skogen. 4 kilo upp! 4 KILO! Inte okej!! När vardagen drar igång nästa vecka ska det bli skärpning här hemma, all skit ska rensas ur skåpen och fruktskålen ska fyllas till max! Sen borde jag verkligen börja träna igen oxå, men det kanske får vänta en löning... Fan vilken taskig karraktär jag har!
Idag kommer farmorn och plockar upp Olle efter lunch och tar med sej honom till gnarp några timmar så jag får rensa och fixa med mina pärmar och mappar inför "skolstarten" nästa vecka. Jag har ju bara haft hela sommaren på mej :P
I helgen sk vi åka till Östersund och hälsa på Christophers kusin med familj. Ulla och Mattias skulle ändå åka upp så vi passar på att samåka :)

Näe, om man skulle städa lite kanske...

1 kommentar:

Elin sa...

Vi kör gratis till v.35 inga ursäkter här inte :P 3 pass i veckan tror jag att vi har...