onsdag 1 augusti 2012

Snälla dag TA SLUT!

Jag orkar inte! Jag har varit dyngtrött sen jag vaknade. Olle är inte kry utan snorar och jag tror han har lite feber. Jag råkade dra igång en storstädning i hopp att inte somna ifrån Olle, en storstädning som påbörjades på 150 ställen samtidigt så nu är allt jätte stökigt! Jag har även rivit ur garderoberna och tokrensat! 2 säckar kastas, jag har varit stenhårt på mej själv och kastat allt jag inte minns när jag använde senast... Vid 11.20 åt vi lunch och därefter la jag Olle för sin lur och jag kastade mej på soffan i hopp om en liten lur jag med... 14.05 somnade Olle. Han vvar inte ett dugg trött utan skulle fixa och dona med alla leksaker som finns medan jag låg som ett slakt och försökte att hålla ögonen öppna. Nu sover Olle änligen och jag har 2 timmar på mej att städa färdigt innan Christopher kommer hem och skäller på mej för att jag alltid gör likadant när jag väl ska städa :P

Over...

Inga kommentarer: