fredag 10 augusti 2012

Jo, just ja... när jag ändå är arg!

När jag ändå är arg kan jag ju passa på att kräka vidare över min kära sambo... Håll i er nu för det här kommer bli jävligt!
Det där enorma jag skrev om att jag skulle berätta om förra veckan, minns ni? Stackars svärfar trodde att vi skulle berätta att Olle ska få ett syskon, men icke! Jag skulle berätta att jag numera är en förlovad kvinna! Japp, Christopher tog sitt förnuft till fånga förra förra helgen och tyckte att jag skulle fråga pappa om vi kunde få hans ring (som han tagit av sej nu) eftersom vi ville använda deras ringar så att vi kunde förlova oss! Lyckan var total och jag var lyckligast i världen, ett par dagar. Pappas ring var väldigt sliten och så gott som obrukbar, så vi skulle behöva göra en ny kopia av den till Christopher. Detta är ju en bit i från gratis och Christopher tycker att det är för dyrt just nu. Japp, så det blev INGET!! Jo, säger Christopher, vi är ju ändå förlovade... Fast NEJ, inte utan ring! Jag är inte ett dugg förlovad vill jag lova!
Allvarligt!?! Ta tillbaka en förlovning pga pengar- inte okej eftersom jag vet att det säkerligen går att trolla fram pengar, det handlar om prioriteringar!

Så, jag bor med en gris! Nu vet alla det...
Imorgon kanske jag är kär i honom igen, om han köper hem massa massa kinamat och godis ikväll vill säga, jag återkommer ang. det.

1 kommentar:

Malin Hammarbäck sa...

Hahaha! Underbart kul läsning du bjuder på! :) Karlar, säger jag bara :P