söndag 26 augusti 2012

Höst!

Jag älskar sommaren, men hösten är så jäkla mysig att jag kanske gillar den snäppet mer! Träden får fantastiska färger, värmeljusen lyser upp, oversize halsdukar är ett måste och raggsockar är lika naturligt som underkläder. Det är svalt, men inte så kallt att man inte kan klä sej varm... Idag har jag och Olle (mnjae) bakat bullar. Dom är precis färdiga nu och ligger i köket och sprider sin doft och svalnar. När Olle vaknar ska vi fika mjölk och nybakta kanelbullar, det är nästan så att jag hoppas att regnet ska ta fart igen så att vi kan lyssna till det under tiden.

Imorgon är jag och Olle lediga så jag tänkte försöka städa idag oxå så att vi har hela dagen bara för oss, vad vi ska hitta på är inte planerat än. Kanske blir det premiärbus på nya buspalatset :)

Det är en bra dag idag :)

Inga kommentarer: