tisdag 28 augusti 2012

Skolstart=förkylning

Slår aldrig fel! Idag var tanken att vi skulle åka ut med en flotte efter jobbet, jag och nya kollegorna. En flotte med vedeldat kar, bastu, värmestuga och tilltugg... Men nejdå, jag fick snällt åka hem och lägga mej efter att ha frossat sen lunch och helt tät näsa. Hade sån tur att jag var ensam hemma iaf så jag köpte hem pekingsoppa, överdoserade nässpray och la mej på soffan och kollade på "The girl with the dragontattoo". Helt okej får jag väl ändå säga även om slutet störde mej lite. Känner mej fortfarande rätt hängig men hoppas på att några timmars sömn ska fixa det.
Har jag nämnt att jag gillar hösten? 20 värmeljus lyser och värmer upp tv-rummet ni ikväll, ytterligare 6 lyser i hallen och jag myser under filten i soffan... Sommarn kan slänga sej i väggen! Nästa helg är det marknad oxå, så jäklar ska det kokas kålsoppa här hemma!! Sen läre vi ju prutta ikapp hela veckan, men det är det lätt värt! :)

Inga kommentarer: