tisdag 14 augusti 2012

Jodå...

Det hade gått bra idag för Olle och han är piggare än på länge så det löser sej nog... Väldigt jobbigt för mamman att komma hem från jobbet och frågar pappan (eftersom han fortfarande är det som pratar tydligast och är lättast att förstå) hur det gått och får "Bra!" som svar. "BRA!" EN TIMME på förskolan och allt han har att säga är "Bra!" Detta gör att jag funderar på att åka dit inatt och installera övervakningskameror i träden så att jag får en aning om vad dom sysslar med :/ På måndag får iaf jag vara där med Olle då det är min lediga dag.

Jo, nya jobbet. Jag trivs så bra! Det känns riktigt bra även om timmarna inte går hur vi än räknar och vrider och vänder på minuterna... Men en del har löst sej idag och jag har börjat få lite ordning i mitt klassrum, JA, MITT klassrum :) Hur stort?!?! "Välkommen till mitt klassrum, min klass, min kateder, mitt suddförråd och min tavla ;)
Det är väldigt spännande och väldigt mycket nytt, och jag älskar varje sekund!! Men när helgen kommer ska jag erkänna att det ska bli skönt att stänga av hjärnan för ett par dagar :)

Inga kommentarer: