måndag 25 februari 2013

Fixerad

Var på MVC imorse. SF-mått på 35 (precis som med Olle). Bebisens huvud var fixerad och låg lååång ner enligt BM. Nu vet jag ju att det inte behöver betyda ett dugg och Olle var fixerad redan vid v. 30 om jag inte missminner mej. Dock verkar det vara rätt ovanligt att bebisen fixerar sej såhär tidigt när man är omföderska... Men jag kanske inte räknas som omföderska? Jag har t.o.m. för mej att jag räknas som förstföderska eftersom jag blev snittad. Nåväl, det gick iaf upp för mej idag att det faktiskt inte är så fasligt lång tid kvar. Allt är ju relativt såklart men jag känner mej inte sådär kräkless än och hoppas att jag ska kunna hålla mej ifrån det ett par veckor till och lyckas jag med det är det ju "bara" ett par (Ok, 4 om det vill sej riktigt illa) veckor som jag behöver vara kräkless. För sen kommer bebis! På riktigt, en bebis- hur gör man med en sån? Har jag haft någon bebis? Minns inte :/  Ojojoj, kanske man borde börja se över alla bebisprylar, puttsa upp vaggan och vagnen och tvätta lite kläder...

Nu ska jag och Olle städa, sen ska vi dejta Liv :D

Inga kommentarer: