söndag 3 februari 2013

Hoppla hoppla!

Vad fort dagarna rinner iväg! Söndag idag och det ser faktiskt ut som att vädret är på vår sida även idag *Gillar*!
Igår var vi ute mest hela dagen, på förmiddagen kom Elin och Indra hit och vi traskade upp på dagis här ovanför och lekte och fikade varm choklad. Mycket nöjd kille vill jag lova :) Efter middagsluren gick vi ut igen, åkte lite skidor och studsade på studsmattan (japp).

Igår drog ju årets fest igång oxå, Melodifestivalen!!! Men mnjae, inte det bästa startfältet får jag väl erkänna. Men jag vet ju vilka som ska vara med i kommade tävlingar så jag VET att det kommer bli bättre. 9 mars sitter jag i friends arena och ser på genrepet av finalen för att sedan sitta i soffan och mysa med massa snacks och se final-finalen på kvällen :) Den lilla bögen i mej är aldrig så lycklig som på den tidiga våren ;)

Vi får se vad dagen har att erbjuda, vi har två födelsedagsbarn som ska firas iaf och vi hoppas kunna klämma in lite pulkaåkning oxå.

Inga kommentarer: