måndag 18 februari 2013

Hallonbladsté

Sitter och sörplar i mej en kopp hallonblandsté nu, jag har försökt att göra det varje dag senaste veckan men det går sådär... Det är inte äckligt, men det är inte speciellt gott heller. Men det sägs att det hjälper livmodern att träna upp sej inför förlossningen så det kan vara värt ett försök, någon som testat?

Vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda oss. Jag borde åka in på FK och prata med dom eftersom jag lixom glömt att berätta för dom att vi ska ha barn igen och att jag dessutom tänker börja plocka ut dagar 1a mars... Ops! Samtidigt så vore öppna förskolan lite trevligt... Samtidigt ser det ut att bli fint väder så man skulle kunna bege sej ut i pulkabacken med varm choklad. Mmm, vi får se vad vi hittar på helt enkelt.

Inatt vaknade jag kl 3.20 och kunde inte för mitt liv somna om. kl 5 gick jag över och la mej med Olle i hans säng och slocknade direkt! Olle verkade dock inte helt nöjd med sällskapet då han grymtade och vände ryggen åt mej när jag kröp ner ;)

Näe, dricka Té var det...

1 kommentar:

Fialotten sa...

Jag drack minst en kopp om dagen och fick ju en smidig och snabb förlossning, gick bra efteråt också. Sen om det berodde på bladen eller ej det vette tusan. :) Hoppas det funkar!