tisdag 26 februari 2013

Maaaaaaaaat

Här sitter jag och äter, det känns inte som att jag gör nåt annat nu för tiden. Så fort jag går i säng (jaa, runt 21 sådär) blir jag vrålhungrig och då är det kört. Ingen idé att försöka förtränga det heller för på en kvart har jag hunnit bli besatt. Ikväll hägrade friterade pommes, men jag nöjer mej med macka och fil. Jag drömmer om kött, på riktigt! En blodig jäkla biff- Fy fan va gött!!!

Idag har jag varit hos Dan Marsch i näsviken och fått massage. Smärtsam sådan- men välbehövlig! Just nu känns hela ryggen som ett enda stort blåmärke. Men med tanke på låsningarna och knutarna han tröck bort så kommer det nog vara värt det om ett par dagar.

Nu har jag fikat färdigt, jag är inte tillfredställd- men mätt.

2 kommentarer:

Fialotten sa...

Haha gud vad jag känner igen mig med maten :-P det enda jag tänkte ha som gravid var bebisen och mat!! Drömde och fantiserade och tänkte ut vad jag skulle äta nästa gång. Som oftast var senast nästa timme hihi

madde sa...

Jag är inte på smällen med de endra jag tänker på är mat.... vad är de för fel på mej då???? vad kan jag skylla på????? fan.