fredag 17 april 2009

blä...

Måste erkänna att jag är världelös på att uppdatera, men jag skyller på att det händer ganska mycket i livet just nu, då har du ju massa att skriva tänker du(?) men det är sånt som man inte blogga om... så tyvärr...

Skolan: Ja, den går jag fortfarande i...
Sommarjobb: Har jag precis kommit på att det är dax at söka...
Hemmet: Jo, här händer det grejjer, t.om. jag börjar bli ivrig att få börja på utsidan nu...
Ilska: jodå, jag är fortfarande arg över mycket...

Just nu har jag dragit igång en storstädning, men öväntat nog har jag tröttnat... De som känner mej vet att jag avskyr att städa, och det är inget jag inte gör om det inte är absolut nödvändingt och det är det nu och jag var verkligen på humör nu och gjorde förståss en waaaay för stor affär av det hela, så nu har jag tröttnat....

Snart kommer Anton fjanton (systerson 3 år) ska vara här hela helgen och imorgon blir det buspalatset, äntligen har jag en anledning att åka dit och leka av mej! :)

Eh, måste leta damsugarjäveln nu....

1 kommentar:

pffth AK sa...

vill du ha lite plattisbaggisar av mig?? då jävlar blir de åka av med sugen vare sig man vill eller inte:)