tisdag 7 april 2009

Rrrrrrrrrrrrrrrrr

Jag ÄR Hitler! Eller inte är kanske, men jag var innan han dog... Så måste det bara vara, varför straffas jag annars så hårt i mitt nuvarande liv?

Vad är det nu som hänt då?
Jo, det ska jag glatt tala om för er, vårt badrum har spruckit!!! Ja, det är inte kluvet i två delar förstår ni väl, men väggen har spruckit i ett hörn... Mattan som sitter på väggen har spruckit i svetsningen (dvs. "sömmen" som håller ihop den) och sist jag kollade var inte det så bra i fuktighetssynvinkel, Bra jobbat där Jannes Golv!

Så få se nu, jag är ovän med Jysk för att dom sålde en världelös säng och vägrade erkänna detta... Jag är grymt ovän med somarlagret som sålde en soffa som brakat ihop och nu gjort sej onårbara... och nu Jannes Golv, men jag hoppas att dom är så pass kloka att dom kommer hit och gör om och gör rätt....

Sen har vi ju alltid den förbannade sjukvården oxå! Jag har inget emot invandrare, verkligen inte, och jag tycker absolut att dom ska få komm ahit och arbeta med det som de är utbildade till, men meeeeeeeeeen, språket! Språket språket språket... De senaste gångerna jag uppsökt läkare har jag kommit hem lika ovetande av vad som sker som innan jag begav mej till sjukan... inte för att inget är fel utan för att inget kan förklara felet för mej, inte för att jag är dum utan för att läkarna saknar språket!

Urk, och vart tusan är vårvädret?!?!! Tror jag ska ta mej ett varv runt Igge med stavarna nu, alltid kan man ju glädja någon, förhoppningsvis möter jag någon som har mod nog att fråga om jag letar efter liftkön... det skulle antagligen rädda min redan så bittra dag :)

Inga kommentarer: