måndag 27 april 2009

Poooor kameran....

Min stackars kamera stod i skåpet och skrek nyss... "Töm mej, töm mej" *ungefär som Christopher brukar göra på lördagskvällarna* ;)

Och snäll som jag är gjorde jag juh det, här kommer lite bilder från vår vackra utsida:









Bilderna är ju dock ett par veckor gamla så vi har faktiskt städat upp en del... Behöver jag nämna att jag längtar tills fasaden är fixad? :)
Bjuder även på en bild på min "nya" nyfixade kökssoffa som jag fick tag på igår, 200 spänn! En timmes arbete och den är som gjord för vårt kök :) Slängde på en trasmatta för att få in lite allmogecharm på mitt egna moderna vis :) För övrigt kostade mattjäveln 430 spänn, en trasmatta?! Nåväl, jag är nöjd iaf!




4 kommentarer:

Emma sa...

Vad spännande det ska bli att följa er renovering av huset! :) Kommer ju bli kanonfint när det är klart!

Vilken fin kökssoffa ni hittat, snyggt med svart! :) Passade ju perfekt in där.

Du får lägga upp bilder oftare :D Roligt ju.

Paulina sa...

Ja, jag var väldigt flitig i böjan av renoveringen... men nu är jag rätt dålig på bilduppdateringar, ska försöka skärpa mej :)

AK sa...

åh. gökuret passar alldeles utmörkt där uppe!:)

Jenny sa...

Riktigt fint med soffan!!!!