fredag 3 april 2009

Fredag igen då...

Idag har det hänt grejjer må jag säga!
Eller ja, jag har bara varit hemma... och pluggat, faktiskt... och städat, faktiskt... Nu tänker jag göra helg!

Fick förövrigt en juicepress av Christopher igår, helt utan anledning... och det är ju lite läskigt :/
Har väl iof tjatat om en i sådär två år, så hade han "snubblat" över en när han strosade runt på ÖB, läskigt igen... att strosa på ÖB vill säga... Nåväl, nu har jag en iaf, en såndärig hightech sak som man bara stoppar i massa saker i, trycker på en knapp och dricker :) Ska nog traska iväg på affären nu och köpa lite smått och gott och provpressa... :)
*Äjkäj, förstår du vad det innebär? Vi kan pressa melon och göra en såndär "drink" du drack i onsdags till sommarn! :)

Trevlig helg på er!

6 kommentarer:

AK sa...

Plump. Förstår DU vad det innebär. Jag kommer bli er inneboende. =)

Paulina sa...

Jadå, du är sjuukt välkommen att flytta in, var 5:e målad kvm får du en drink, var 10:e kommer att vara alkoholspetsad :)

Åsa sa...

Får inte jag vara med och drinka också?

Paulina sa...

Klart som korvspa att du får, alla som målar får drinkar :)

Livan sa...

Säg inte att det är en sån där som man kan stoppa i allt utan att ta bort skal, kärnor och grejer..? För en sån vill jag också haaaa! Tänk om Petter också kunde få för sig att strosa lite på ÖB då och då...hmpf. Men tills dess kanske jag helt enkelt får komma och måla hos dig.

Anonym sa...

och förresten!! härmed invigt du till min new blogg. mmm. och jag vill ha sprit drink nu. UTAN att måla. och du glömde ditt lysande snopp rör igen...:)