onsdag 15 april 2009

Härligt med hus!

Guuuuud vad jag älskar att bo i hus, att få fixa allt själv och att få stå för allt själv, att få laga allt själv och att få torka upp bajset i källaren själv när det blir stopp i avloppet! Det är så underbart!

Japp, för igår svämmade det över, SKITmycket i avloppet i källaren... japp, odören som trängde upp var högst älskvärd och likaså konsistensen på ja... skiten!!! FY FAN IHELVETES JÄVLAR va äckligt det var!
Vi (läs Christopher) plockade upp och rengjorde allt och gick och la oss, vad gör geniet till sambo imorse innan han sticker på jobbet? Jooo han slog igång tvättmaskinen!!! En säkring kan ju brinna i huvudet på en för mindre... när jag klev upp imorse, ja då flöt det igen...
Ringde efter en snubbe som kom hit och spolade avloppet och fixade stoppet, men vi måste tydligen byta ut ledningarna snarast, men det är iiiinga problem, vi har ju ändå inget för oss!?!?!

Nåväl, nu är det bajs i källaren igen, och det är äckligt jag vet, men det får fan ligga tills Christopher kommer hem, jag lämnar huset!

Annars då?
Inget annars, bara bajs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du hade en blogg! HIhi.. ja det är inte alltid kul med hus. Jag kom ihåg hur det var i början när vi flyttade in i våran nyinköpta rök skadade jätte skitiga trea... samtidigt jobbade man på Handelsbanken och behövde gå med nystrykna skjortor var eviga dag och se toppfräsch ut samt studera på heltid. Man blev rätt utbränd tillslut, men vi överlevde. Det kan bara bli bättre, tänk så! Puss & Kram / Marlene "elden"