måndag 20 april 2009

Färg färg färg....

Jahapp, så då va våren här, den efterlängade våren har äntligen kommit! Därmed kom även beslutsångesten!
Vi ska ju klä om huset, och byta färg... men vilken?!?!! Hur fasen kan folk bestämma sej?! Jag kan det då inte, något ljust vill jag ha! Ljusgrått med mörkare knutar kanske? Eller Äggvitt med biegegrå knutar? Eller äggvitt med vinröda knutar kanske? Helvete! Säg nåt, vad ska vi ha för färg???
Och panelen, har ni en aning om hur många varianter det finns? Men jag och Schens kom överens om att det blir finast att blanda två, kanske.... får se om surPalmen behagar hålla med...

Annars?
Annars rullar det vidare, solen skiner och jag funderar faktiskt på att bjuda med mej skolböckerna ut i solen... kanske, om dom uppför sej väl vill säga...

1 kommentar:

Emma sa...

Vi ska med klä om huset och byta färg. Vi ska ha LJUS gult med vita knutar :) Jag dras till såna hus så DET SKA VI HA (: tråkigt kanske, but i löv it.