torsdag 15 oktober 2009

Dagens...

Idag har det bloggats massvis från min sida stolt/tragisk? Hmm...
Nåväl, Christopher ringde när han hade slutat jobbet:
"Hej, jag åker till Forsa och tittar på Nicklas traktor en snabbis nu innan jag kommer hem..."
-Gör så du...
En timme gick och min mage kurrade så jag ringde
-Vet du ungefär när du kommer hem?
"Ja, jag åker om en kvart"
-Bra, du lagar jag mat tills om en sådär 25 minuter då...
"Det blir bra dä"
Jag surfade en kvart och sen gick jag ner och stekte fiskpinnar, potatisen var redan kokt... tralalalala...tralaaaa... En ganska duktig stund gick och jag satte mej för att äta ensam (Orka ringa igen lixom...*Kissieinfluerad*) Då ringer Christopher:
"Finns det mycket mat? Nicklas kanske följer med hem och käkar"
-Tjaaa, jag brände sista omgången med fiskpinnar men jag kan steka mer *Tillmötesgående*
"Fiskpinnar!?"
-Jaaaaaaaaa....
"Ah, väldigt mysig fredags-mys-mat då..."

Jag tror jag sätter punkt där, för alla vi normalstörda vet ju att det är torsdag idag, och då får man laga fiskpinnar till middag...

Inga kommentarer: