lördag 17 oktober 2009

Det går bra nu

... Det känns faktiskt så, huset börjat ta form på riktigt (utsidan) och knutarna är på plats och bröstlisterna på väg... Uppsatsen har jag "bara" diskussionen, abstractet och referenslistan kvar på och ja, livet leker faktiskt lite med mej... där här med uppsats är inte så illa, kanske man skulle ta och doktorera ;)

Igår jobbade jag i skolan och hade svenska med 4-5-6:orna och detta var vad jag avslutade dagen med att visa på storbild: "Titta noga nu barn, för Michael Jacksons spöke går i korridoren, titta noga... noga och lyssna nu på slutet..."




Omåttligt populär är vad jag blev... Det återstår väl och se vad föräldrarna anser efter helgens mardrömmar :)

2 kommentarer:

dino sa...

hahah! den där är kul! men livsfarlig för sånna som ter sig vara lite utav den "hattiga" sorten...hmm:S Men. jag har tänkt. och en bild på det "nya" huset är på sin plats tycker jag!:)

Liv sa...

Huuu... Fast man hajade på en gång att det skulle vara nåt sånt där, så blev det ändå ett gapskrik och händerna för ansiktet när det dök upp... Tänk på mitt 25åriga hjärta, Lina!