lördag 24 oktober 2009

Nu har det hänt!

Och jag ska flytta!!!
Gång på gång har jag ört talas om, faraktat och älcklas av dessa män, och nu har jag fått bekräftat att min är lika vidrig!
Gick på krogen ikväll, gulligt värre, dansade och gulla aningen för mycket, tog nattbussen hem, fikade och gick i säng... Han somnade så klart, jag låg å glodde på tv... SÅ hör jag det, DET! Jag hoppar ur sängen i ren reflex och plötsligt är sängen fylld med... KRÄK, kräk kräk kräk, mängder av adet, jag blir tokig och rusar upp på övervåningen för att inte mista förståndet, bäddar gästsänge och bestämmer att imorgon ska rullgardinen flyttas dit, går ner för att skälla men det är inte möjligt eftersom han fortfarande spyr! Så nu är sängen nerspydd och någon thailandresa lär inte bli av för om vi ska kunna fortsätta detta förhålland emåste jag ha en ny säng snarast, inte en chans att jag kommer kunna sova (och absolut inget annat heller) i den sängen mer....
Så jäkla äckligt!!! Well, så var man tillbaka på luftmadrass då lika som när jag och Christopher träffades.... Mysigt... Det värsta är att han inte ens fattar när jag skäller på honom, och huuur arg jag verkligen är!! Om man blir så packad att man inte ens fattar att man måste spy, då är det fan nåt fel!! Ne...

Inga kommentarer: