torsdag 22 oktober 2009

Mmm, fast nu är det så att min handledare inte verkar veta vadhon pratar om, inte när det handlar om upplägget iaf, så nu har jag bestämmt att hon har fel och jag har rätt (Som alexander menade på) Bla. Så finns det en mall som vi ska skriva i, och i den mallen är det färdiga sidhuvuden där det står att det ska stå: Titel, preciserande titel och namn, det har min handledare ifrågasatt minsann och sagt år mej att titta ordentligt på mallen hur det ska se ut, WTF, jag skriver ju I mallen? Sen så har jag kämpat med att skriva ett arbstract dvs. en sammanfattning á 150-200 ord på engelska och då menade hon på att jag inte alls behöver skriva den på Engelska om jag känner mej osäker och hon kan absolut inte ge några kommentarer på den jag skrivit för engelska är inte hennes grej?! Nåväl, jag gick tillbaka till ursprungsmallen för att dubbelkolla om jag fattat fel men nej, där står det: I abstractet ska du göra en motsvarande sammanfattning på engelska! Daaaaaaaa. noll koll?

Jag är så less på detta nu så jag funderar på att skicka in uppsattsen som den är just i detta nu, jag orkar inte mer!

Inga kommentarer: