onsdag 7 oktober 2009

Gnällmaraton?

Är det dags för det nu igen? Ja!
Jag är så gaaaalet less på allt just nu
Examensarbetet- tar knäcken på mig totalt, jag är sååå nära att ge upp, men jag trivs med jobbet så därför försöker jag iaf...
Nacken- är inte till någon hjälp när den gör ondare än vanligt och verkar sitta ett par centimeter snett samt har en kota som jag riskerar peta ögonen ur bakomvarande person i kön på right price! läkartid är det tydligen omöjligt att få så det skiter jag i...
Näsan- som självklart rinner igen, undrar just hur länge den behagar rinna denna gång...
hemmet- ser ut som en krigszoon och jag orkar inte göra nåt åt det...
Ja... gnäll gnäll gnäll, antar att mitt humör kommer gå ut över min omgivning så jag ber om ursäkt i förväg... Imorse vaknade jag av ett sms från Christopher där det stod "Jag älskar dej!" Antagligen väldigt välment och gulligt med min första tanke var "Så han ska jobba över ikväll", antagligen märker även han av att livet suger för mej just nu... den 25:e oktober ska jag bli snäll igen...

1 kommentar:

dino sa...

vad händer dem 25?? har du planerat ett surprise vinbesök till mig, eller planerat hem mig på lite vin kanske?! ja. jag är kanske ego, men jag är vinochsurr sugen!IJUSTCANTHELPIT! och, snart är det över den där skiten(kanske var den du syftade på egentligen...eller pengar...ah wahtever!), you can do it!