torsdag 22 oktober 2009

Jag gjorde det!

Skickade nyss in uppsatsen, lite tidigt? Möjligt, men hade jag gått igenom den en gång till hade jag antagligen behövt tvångströja resten av livet... Självklart såg jag en miss direkt när jag hade skickat in den men det rör sig om en entertryckning så underkänner dom mej för det så får det väl vara så då, tror nog att det finns annat att oroa sig för... men det tänker jag inte göra...

Och så vill jag passa på att tacka de stackare som stått ut med mig under uppsatstiden, ni som ringt läst och stöttat på olika sätt, GULD!

Nu ska jag ta tillbaka mitt liv, imorgon ska jag köpa mej en flaska vin och svepa framför idol, och på lördag ska jag ge mitt hem den kärlek som ifråntagits det de senaste 10 veckorna... och på lördag har jag blivit lovad shopping i Sundsvall och middag hos svärmor av Christopher :)

Nu väl, jag återkommer...

Inga kommentarer: