fredag 2 oktober 2009

Fredagsmyyyyyyyyys

Mmm, Christopher är påväg till sthlm nu eftersom de ska åka på kryssning med jobbet och kommer hem på söndag, inte för att jag förstår varför de ska åka två dygn, det är ju knappt att någon av dem pallar ett (?) Men men, de måste väl få leka matcho nån gång per år ;)

Själv sitter jag och spelar poker på ansiktsboken... ja, det gör jag... Fast jag har faktiskt skrivit ganska flitigt på uppsatsen oxå så det är en belöning ;)
En annan belönng är att jag tänker åka till stan och köpa mej nåt fint sen, och lite vin eftersom jag och Sandra ska vara gräsänkor på stan imorgon :)

Jag tror tom. att jag ska träna ikväll, tänkte börja mitt nya liv, en fredag! men självklart hoppa över lördag-söndag och fortsätta först på måndag :)
Vi får se hur det blir med den saken...

Inga kommentarer: